Over ons

Carrière Vormer is gevestigd in Utrecht en bemiddelt financiële, fiscale en juridische professionals in de randstad.

Suzanne, oprichtster van Carrière Vormer, is afgestudeerd als fiscaal jurist en heeft zo’n tien jaar ervaring als fiscalist. Zij combineert in Carrière Vormer haar kennis uit drie afgeronde studies en werkervaring in de fiscale en financiële dienstverlening met haar ervaring als bemiddelaar van professionals. Ze begon haar carrière als stagiaire en daarna als consultant Tax bij PWC. Tegelijkertijd startte zij haar vervolgstudie Fiscaal Recht aan de Universiteit van Amsterdam (UvA). Na de UvA was het tijd voor een volgende stap. Ze trad in dienst bij EY als fiscalist en heeft daar de opleiding van de NOB (Nederlandse Orde van Belastingadviseurs) succesvol afgerond. Sinds 2010 is zij actief en succesvol in de arbeidsbemiddeling van hoger opgeleide professionals. Eerst bij Unique Finance als senior consultant (regio Utrecht-Hilversum en Utrecht-Zeist) nu als zelfstandig ondernemer in de randstad.

Suzanne Vormer
Suzanne VormerEigenaar | Recruiter | Adviseur | ☏ 06 55 41 57 57
Suzanne: “De rode draad in mijn carrière vormt mijn enthousiasme en passie voor mensen, cijfers en ondernemen. Dit is me van jongs af aan bijgebracht. Mijn vader runde een eigen architectenbureau. Hij combineerde creatief met zakelijk. Mijn moeder leerde mij over mensen, de schoonheid van natuur en alles over beleggen. Dit vormt de basis voor de keuzes die ik heb gemaakt. De dromen die ik nastreef. Met als resultaat twee ondernemingen. Want bouwen aan een solide bedrijf, dat is een van mijn grootste dromen. De eerste bestaat al negen jaar, Synergy Photo Design. Waar ik mijn creativiteit kwijt kan en heb leren ondernemen. En daarna Carrière Vormer. Waar ik mijn kennis en ervaring omtrent bemiddeling en cijfers volop benut.

Het ondernemerschap houdt mij scherp, nieuwsgierig en creatief. En met mijn doorzettingsvermogen bereik ik wat ik voor ogen heb.  Ik krijg er veel energie van om mijn kennis, vaardigheden en talenten in te zetten om mijn klanten en netwerk van professionals uitstekend van dienst te zijn.  Op cruciale momenten ben ik er, altijd en met kennis van zaken. Ik stel me graag op als sparringpartner. Ben transparant en ga ook de moeilijke boodschappen niet uit de weg. Maar overwegend zoek ik overal een oplossing voor.”

Marleen de Vries
Marleen de VriesCoach | Trainer | Adviseur | HR | Outplacement | NOLOC
Marleen: “Werk is een belangrijke zingevende factor. Een passende rol en functie draagt bij aan levensgeluk. Dat geldt voor mij net zo. Communicatie, adviseren en activeren vormen de kern in mijn loopbaan. Ik ben gestart als communicatieadviseur en tekstschrijver. Van deze ervaring pluk ik nog steeds de vruchten, maar de drang om mensen direct en persoonlijk te ondersteunen bleef naar boven drijven. Inmiddels werk ik ruim zes jaar met plezier en succes als adviseur, trainer en coach. Niets mooiers dan anderen helpen hun ambities, wensen en talenten in te zetten in de juiste functie bij een passend bedrijf. Dat doe ik doortastend en met zorg. Gericht op actie en beweging. Met als doel zelf weer sturing kunnen, durven en willen geven”.

 Ik coach op gedrag en ontwikkeling. Ik help mensen bij het vaststellen van hun arbeidsmarktwaarde en hoe deze in te zetten of te verbeteren. Ik leer mensen hoe zij zich krachtig, professioneel en met enthousiasme kunnen presenteren. Groepsgewijs en individueel.

 Door mijn opdrachten voor onder andere de SNS Bank, Rabo Bank, ABN AMRO, RBS en a.s.r., heb ik ervaring opgedaan in het coachen van financials.

 Je kunt bij mij terecht voor:

·         Loopbaanadvies

·         Heroriëntatie

·         Presentatie en gesprekstechnieken

·         Pitch-perfect

·         CV-scan

·         Social media training

·         Sollicitatietraining